Verzendingen
Snelle service, snelle verzending en duidelijke communicatie vinden wij erg belangrijk! Wanneer je voor 12.00 uur besteld, wordt de bestelling dezelfde werkdag nog verzonden. Op deze pagina proberen wij al jouw vragen over jouw bestelling en de verzending daarvan te beantwoorden. Heb je toch nog vragen, dan kun je contact met ons opnemen.
Voor 12.00 uur besteld, morgen in huis*
*Helaas zijn wij afhankelijk van een externe vervoerder waardoor wij geen 100% garantie kunnen geven op de levertijden. Wel verzenden wij jouw pakket, besteld voor 12.00 uur, dezelfde werkdag.
Wat is een pakketzending?
Bij Steelhand maken wij gebruik van pakketzendingen, omdat onze pakketten te groot en te zwaar zijn voor brievenbus post. Een pakket dat lichter is dan 30 kilo, wordt via pakketzending verzonden. Onze pakketten beschikken over een verzekering tot €500,- en een track en trace code. Mocht er een grote bestelling gedaan worden van meerdere stuks, neem dan contact op voor een eventuele palletzending.
Naar welke landen verzenden jullie en hoeveel kost verzending?
Onderstaande prijzen worden gehanteerd voor verzending, deze prijzen zijn onderhevig aan veranderingen.
Nederland
Binnen Nederland hanteren wij een gratis verzending bij elke bestelling boven de €50,-
Bij Steelhand verbreden wij graag onze horizon en zijn wij bezig om verzendingen naar het buitenland mogelijk te maken. Binnenkort zullen er zendingen mogelijk zijn naar België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië. Neem voor nu contact op voor eventuele verzendingen.
Kunnen jullie overal leveren?
Helaas kunnen wij niet leveren aan campings, verzorgingstehuizen en gemeenschappelijke tuinen.
Helaas is het voor ons niet mogelijk naar eilanden te versturen. Voor meer informatie kunt u mailen naar info@steelhand.nl
Met welke vervoerders werken jullie?
Wij werken voornamelijk met PostNL.
Wat is de levertijd van een bestelling binnen Nederland?
Wanneer je voor 12.00 uur besteld, wordt het pakket dezelfde dag verzonden! Het kan 1 tot 2 werkdagen duren tot het pakketje bij je thuis is. Let op: Wij zijn afhankelijk van onze vervoerder, waardoor we hier geen 100% garantie op kunnen geven. Excuses voor het ongemak. Helaas kunnen we niet van tevoren zeggen tijdens welk dagdeel je bestelling wordt bezorgd. Bestelling op vrijdag na 17.00 uur of in het weekend zullen de eerst volgende werkdag in behandeling genomen worden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan! Je kunt de zending volgen op de website van PostNL. Je ontvangt een zendingnummer en de track & trace link per e-mail van postNL, zodra jouw bestelling is aangeboden aan de vervoerder. Ga naar postnl.nl en vul hier jouw zendingsnummer en postcode in.
Wat moet ik doen als de track & trace code niet werkt?
De track & trace code wordt pas actief, zodra jouw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dit gebeurt vaak in de nacht. Mocht jouw track & trace code de volgende dag nog niet werken, neem dan contact met ons op.
Wat moet ik doen als ik geen e-mail met track & trace code heb ontvangen?
Heb je al gecontroleerd of de mail niet in jouw spamberichten terecht is gekomen? Daarnaast zou je kunnen controleren of het e-mailadres dat je heeft opgegeven geen fouten bevat. Heb je wel een orderbevestiging ontvangen, dan hebben wij het juiste e-mailadres. Neem in dat geval contact met ons op.
Verzenden jullie ook naar afhaalpunten?
Momenteel verzenden wij niet naar afhaalpunten.
Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een ander adres?
Ja, dat kan. Dit kun je aangeven wanneer je het bestelproces doorloopt. Haal dan het vinkje weg bij ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ en vul een ander adres in.
Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Ja, dat kan! Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling zelf af te halen bij onze vestiging op Geerkade 54, 3648 NX, Wilnis (Nederland). Dit is alleen mogelijk op afspraak. Voor het maken van een afspraak kun je een mail sturen naar info@steelhand.nl.
Leveren jullie aan bedrijven?
Ja, wij leveren ook aan bedrijven. Voor grote afnemers worden vaak speciale tarieven gehanteerd. Je kunt een offerte aanvragen via een contactformulier of via de info@steelhand.nl . Wij zullen je vervolgens zo snel mogelijk informeren over de prijs.
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Wat vervelend, dat is uiteraard niet de bedoeling! Mail ons een foto van het beschadigde product en van de beschadigde verpakking naar info@steelhand.nl. Dan gaan wij op zoek naar een passende oplossing. We zullen jouw foto’s bekijken en reageren dan zo snel mogelijk op jouw mail.
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Als je het pakketje na vijf werkdagen nog niet hebt ontvangen en de track & trace code geen verdere informatie geeft, neem dan contact met ons op. Wij gaan dan ons uiterste best doen om het pakket alsnog zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de bezorger langskomt, wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Als je dan ook niet thuis bent, heb je twee weken de tijd om het pakket op te halen bij een PostNL Servicecenter. Dit geldt alleen voor pakketten die in een doos zijn verzonden.
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Het komt voor dat pakketten los van elkaar worden verzonden en dus niet tegelijkertijd bij je aankomen. Wacht nog één dag, want het andere pakketje is vaak onderweg. Is het een dag later nog niet binnen? Neem dan contact op met ons op.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?
Wij vinden dit zeer onaangenaam! Neem zo snel mogelijk contact met ons op met foto’s van de levering en leg uit wat er mis is gegaan met de levering. Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. Het is belangrijk dat u geen verkeerde artikelen geleverd krijgt.